דף הבית » בעיות משפטיות טעויות נפוצות » טעויות נפוצות בנדל”ן: כל מה שחשוב לדעת

טעויות נפוצות בנדל”ן: כל מה שחשוב לדעת

טעויות נפוצות בנדל ן

נדל”ן הוא אחד הנכסים החשובים ביותר בחייו של כל אדם. יש לזה השפעה עצומה על אורח החיים, הבריאות והאושר שלנו. עם העלייה בביקוש לנדל”ן, ישנה צמיחה מהירה במספר סוכני הנדל”ן.

פיתוח נדל”ן הוא אחד הענפים הרווחיים ביותר בעולם. יזמי נדל”ן אחראים לבניית נכסים חדשים שייקנו על ידי אנשים שרוצים לגור שם או להשקיע בו לרווחים עתידיים. יזמי נדל”ן אחראים גם על אחזקת נכסים שכבר נבנו; זה כולל פיתוח נכסים חדשים או שיפור נכסים קיימים כדי להעלות את ערכם.

להלן כמה טעויות עיקריות שכדאי להימנע מהן בעת ​​ביצוע השקעות בנדל”ן.

• אין אסטרטגיית השקעה ברורה

לפני שתשקיע את הכסף שהרווחת במאמץ כלשהו, ​​כדאי שתהיה לך תוכנית. כשמדובר בנדל”ן, זה חיוני. קבע היכן אתה רוצה לשים את הכסף שלך לפני כל דבר אחר. בתור התחלה, נכסי מגורים הם אפשרויות נפלאות. בנוסף, הם מאפשרים מכירות עתידיות בקלות.

• זלזול בהוצאות התפעול

קל להתעלם מהעובדה שנכס להשקעה דורש טיפול שוטף בעת רכישת אחד. יש צורך בניקוי שוטף, לעיתים צביעה ותחזוקה מהירה. בדוק את כל העלויות הללו בתקציב התפעולי כאשר אתה מסתכל על נכס נדל”ן להשקעה בו. לא יהיו הוצאות בלתי צפויות כי אתה תהיה מודע היטב למה אתה נכנס.

• לא עושה את המחקר שלך

מחקר הוא עוד שלב קל לביצוע אך חיוני בהשקעות נדל”ן. למרות שזה עשוי להיות מפתה פשוט לרכוש בית שאתה אוהב ולקוות לטוב, לא כך העסק הזה פועל. תחילה עליך להבין היטב למה אתה נכנס, היכן מושקע הכסף שלך, התשואות הצפויות וגורמים רלוונטיים אחרים.

• השקעת כל כספך בנכס אחד

להחזיק רק בנכס פיזי אחד מועיל, אבל למעשה עדיף לך לקנות כמה. אתה לא יכול לצפות לקבל את כספך בחזרה עד שהוא גדל באופן דרמטי.

אם תשים את כל הביצים שלך בסל אחד, היא לא תגדל מספיק מהר כדי לספק לך את הכסף שתצטרך לפרישה או למטרה אחרת. תקבל תוצאות טובות יותר אם תפיץ את הכספים שלך בצורה רחבה יותר.

• הולכים על רווח מהיר

חלק מהאנשים בתחום הזה מסתכלים על הנתונים ורק דואגים למקסם את הרווחים שלהם מהר ככל שהם יכולים. ברגע שנכס מתחיל להרוויח, הם ימכרו אותו ויעברו לפרויקט אחר מבלי לחשוב על ההשלכות. זה מסחר מסוכן, אז משקיעים מתחילים לא צריכים לעשות את זה.

• משלמים יותר מדי עבור נכס

עלות השיווק היא כבר מזמן גורם משמעותי בפעילות העסקית. זה אותו דבר עם השקעות נדל”ן. כדי להבטיח שהאנשים הרלוונטיים יבחינו בפרסומת שלך ושתמצא במהירות שוכרים מצוינים לנכס שלך, אולי תרצה להשקיע בפרסום.

למרות שזה רעיון מצוין, שים לב לתקציב שלך ואל תשלם יותר מדי. גם אם אתה יכול להשיג מציאות מדהימות על פרסום, אם תבחר בספק הראשון שאתה נתקל בו, אתה מסתכן בתשלום יתר עבור הפרסומות שלך.

• אי פנייה לייעוץ מקצועי

קבל הערכה מקצועית לפני שתתחיל לחפש נכס. הם יוכלו לייעץ לך האם הבית יקר ביחס לערכו.

שמאי גם יודיע לכם האם יש בנכס בעיות פוטנציאליות שיכולות להפחית את ערכו או להגביל את השימושים הפוטנציאליים שלו. קבל עזרה ממומחה כדי לחסוך לעצמך אלפי דולרים.

קבלת ייעוץ משפטי לפני שאתה שם את שמך על הקו הוא עוד צעד חכם. על מנת למנוע בלבול אחר כך, הקפידו שהכל נרשם בכתב. עורך דין מקרקעין יכול ליצור הצעה, חוזה מכר וניירת חשובה אחרת לשמירה על שני הצדדים.

סיכונים בהשקעה בנדל”ן

סיכון השקעות נדל”ן מס’ 1: חוסר חיזוי של שוק הנדל”ן

משקיעי נדל”ן צריכים תמיד להיות מודעים לדינמיקה הזו כשהם מתחילים בענף, להבין ולהישאר מעודכנים בכלכלת השוק ואיך היא פועלת, ולהתכונן מראש כדי להיות מסוגל לחזות מיתון בשוק הנדל”ן. זה יאפשר להם להחליט האם רכישת נכס להשקעה ברגע מסוים היא מהלך פיננסי נבון או לא.

סיכון השקעות נדל”ן מס’ 2: מיקומים גרועים

מומחי השקעות נדל”ן מסכימים שמיקום תמיד צריך להיות השיקול החשוב ביותר בעת רכישת כל סוג של נכס להשקעה. יתר על כן, המיקום משפיע על הערכה בהשקעות נדל”ן. כאשר משקיע נדל”ן מחליט למכור נכס להשקעה, הערכה מועטה שווה החזר גרוע על ההשקעה. כתוצאה מכך, לעולם אל תבסס החלטת השקעה רק על תמחור.

סיכון השקעות נדל”ן מס’ 3: תזרים מזומנים שלילי

כאשר משקיע נדל”ן רוכש נכסים להשקעה מבלי לבצע תחילה בדיקת שוק הנדל”ן, קיים סיכון לתזרים מזומנים שלילי. לכן, הדרך הטובה ביותר להפחית את הסיכון הזה היא להעריך במדויק את ההכנסות וההוצאות שלכם (כמה תצטרכו להוציא על הנכס וכמה תרוויחו מהשכרות) לפני רכישת נכס להשקעה. כדאי גם לוודא שהנכס המושכר ממוקם באזור מבוקש המייצר תזרים מזומנים חיובי כדי להבטיח החזר גבוה על ההשקעה.

סיכון השקעות נדל”ן מס’ 5: שוכרים גרועים

אפילו גרוע יותר מהסיכון שלא יהיו שוכרים כלל הוא הסיכוי שיש לך שוכר עני ולהיתקע איתם.

זה נכון שלא קיום שוכרים מביא לאי הכנסה משכירות. שוכרים גרועים, לעומת זאת, יכולים להפסיק לשלם שכר דירה למספר חודשים ברציפות או אפילו לפגוע יתר על המידה בנכס, מה שמעמיד אותך בסכנה להתמודד עם פינוי דירה, שהם גם יקרים וגם גוזלים זמן.

 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן