דף הבית » טעויות נפוצות בבית » טעויות נפוצות בבניית מטבחים: טיפים חשובים ומקוריים

טעויות נפוצות בבניית מטבחים: טיפים חשובים ומקוריים

טעויות נפוצות בבניית מטבח

המטבח הוא הלב של הבית שלך. זה מקום שבו אתה מבשל, אוכל ומבלה עם המשפחה שלך.

המטבח היה חלק מרכזי בחברה עוד מימי קדם. המטבחים הראשונים נבנו במזרח התיכון. עם זאת, המטבח המודרני צץ באירופה בתקופת הרנסנס.

בכל העולם, מטבחים הם לא רק מקומות שבהם מכינים ואוכלים אוכל. הם גם מרכז חיי המשפחה ולעתים קרובות האתר של חגיגות והתכנסויות רבות.

המטבח הוא אחד החדרים הכי חשובים בבית ולכן חשוב לוודא שהוא נראה מעולה ומרגיש נוח. זה אומר שאתה צריך לסדר את כל מכשירי החשמל שלך כמו גם את הריצוף, הארונות, המשטחים, התאורה ועוד.

להלן הטעויות שאנשים עושים בעת שיפוץ או בניית המטבחים שלהם.

• בחירת חומרים לא איכותיים

השיש יכול להיות בעייתי עבור ציוד למטבח מכיוון שהוא נשרט בקלות, נקרע ומוכתם. הימנעו משימוש בשיש אם אתם מבשלים לעיתים קרובות או עורכים מסיבות מכיוון שיין אדום במיוחד עלול להכתים אותו במהירות. במקום זאת, השקיעו את כספכם על חומרים איכותיים שיכולים להחזיק מעמד לאורך זמן.

• לא שוקל אחסון

מכיוון שהכנת הארוחה, הבישול ואפילו ההנאה מתהליך הבישול מתרחשים כולם במטבח, החדר הזה עוסק כולו בפונקציונליות. עם זאת, אנשים בדרך כלל לא לוקחים בחשבון את ההשלכות על האחסון.

אחת השגיאות העיקריות שאנשים עושים בעת שיפוץ המטבחים שלהם היא אי התחשבות באחסון או בכמה מקום הם באמת ישתמשו.

• הזנחת מרחב

כאשר משפצים או בונים מטבח, אחת הטעויות הגדולות ביותר שאנשים עושים היא אי התחשבות בחלל. זה חסר תועלת לקבל את התכונות החדשות והטרנדיות ביותר, ארונות ומכשירים אם אינך יכול להגיע למטבח שלך להשתמש בהם.

מדוד את המכשירים שלך כדי להיות בטוח שהם יתאימו למיקומים שאתה רוצה שהם יהיו. כדי לוודא שיש לכם מספיק מקום, קחו בחשבון את הכיוון שייפתחו דלתות שונות, מכשירי חשמל, ארונות, מדפים וכו’. כמובן, קחו בחשבון את המיקומים העמוסים ביותר, כמו גם את הנגישות שאתם ואחרים תדרשו לבישול, קבלת משקאות והתרועעות חברתית.

• לא לתת עדיפות ל’משולש’

המשולש במטבח הוא קישור שלוש נקודות בין המקרר, הכיריים והכיור. מכיוון שאלו הם שלושת הגורמים המכריעים ביותר, אתה רוצה שהעיצוב שלך יגיע לאיזון ביניהם כך שהפשטות והיעילות יקבלו עדיפות.

• לזרז את התהליך

שיפוץ מטבח צריך להיות הליך מתוכנן ושיטתי. החלטות נמהרות עלולות לגרום לעיתים קרובות לחרטה ואי שביעות רצון לאחר סיום הפרויקט, בין אם זה נוגע לסגנון הארון, צבע הריצוף או שניהם.

כמובן, הוא ממליץ לקחת את הזמן שלך, אבל הוא גם מציע להביא דוגמאות הביתה כדי לראות כיצד צבעים שונים משתלבים עם התאורה של החדר שאתה מקשט מחדש.

• שוכחים מחשמל ותאורה

בעלי בתים מזניחים מדי פעם תאורה וכוח בחיפזון שלהם לבנות מחדש וליצור משהו יפה, ומותיר את החדר חשוך מכדי להיות פונקציונלי לחלוטין, נטול שקעים הדרושים להפעלת ציוד שונה, או גרוע מכך, עם אוורור לא מספיק.

לדברי מומחים, הדבר נובע לרוב מהתרכזות יתר באזורי העבודה (כיור, מדיח כלים, דלפקים וכו’) והזנחה של מקומות אחרים. לחלופין, אתה יכול לעשות את המהפך שלך מבלי לפנות לייעוץ של איש מקצוע לגבי כמה בעיות חשמל ובטיחות.

• שינוי דעתך

למרות שלכל אחד יש את רגעי ההתלבטות שלו, מומחים ממליצים לחכות אפילו להתחיל בתהליך השיפוץ עד שתהיה בטוח לחלוטין לגבי ההעדפות שלך, החומרים הרצויים ומכשירי החשמל כדי לחסוך לעצמך זמן, כסף וטרדות.

קולט אדים

קולט אדים הוא מכשיר שאוסף קונדנסט מהאוויר, המוזן לאחר מכן לדוד. הקיטור שמייצר הדוד משמש לייצור חשמל.

קולט הקיטור משתמש בהעברת חום ובעיבוי כדי לאסוף מים מהאוויר וליצור אדים. אדי המים ייאספו בסליל קירור וישלחו למעבה, שם יתקררו לפני שיוחזרו לאוויר לאיסוף שוב.

לאחר מכן ניתן להשתמש בקונדנסט בדודים לייצור חשמל או למטרות אחרות כגון ניקוי או קירור מבנים.

טעויות backsplash נפוצות

ה-backsplash המטבח הוא האזור של קיר המטבח מאחורי הכיור, הכיריים והמשטח. זה יכול לשמש כדי לשפר את מראה המטבח שלך וליצור נקודת מוקד בבית שלך.

טעות נפוצה לעשות בעת התקנת backsplash היא לעצב אותו מבלי למדוד את גודל השיש שלך. אם אתה לא מודד, אז אתה מסתכן בסופו של דבר עם כיסוי לא נוח או אפילו לא שמיש שלא מתאים לשאר המטבח שלך.

טעות נפוצה נוספת בהתקנת backsplash היא לא שימוש בדייס. הטעות השנייה היא שאין מספיק דייס בהישג יד בעת התקנתו, מה שמוביל לרווחים מכוערים בין האריחים שצריך למלא באיטום או להכתים.

טעויות נפוצות באי המטבח

אי המטבח הוא אחד הרהיטים הנפוצים ביותר בבית. זהו מקום שבו יכולים בני משפחה להתאסף לבשל, לאכול ולהתרועע.

עם זאת, לא תמיד קל למצוא את העיצוב המתאים לאי המטבח שלך. יש הרבה טעויות נפוצות שאנשים עושים כשהם מעצבים את איי המטבח שלהם. חלק מהטעויות הללו כוללות:

-אין מספיק מקום אחסון

-אין מקום לאחסון פריטים כמו סירים ומחבתות

-אין מספיק מקום לאכילה ולאירוח

-יש יותר מדי עומס ואין מספיק שטח פתוח

 

 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן