דף הבית » טעויות נפוצות יומיומיות » טעויות נפוצות בסטיילינג: כל מה שחשוב לדעת

טעויות נפוצות בסטיילינג: כל מה שחשוב לדעת

גם המשובחים מבינינו עושים מדי פעם כמה טעויות סגנוניות. כן, ידוע שגם מקורבי אופנה לובשים את התחתונים הלא נכונים עם בגד או נועלים נעליים קטנות מדי עבורם. עם זאת, מדי פעם כל מה שצריך זה שמישהו אחר יצביע על כך כדי שנראה את האור. לכן קיבלתי את ההחלטה לזהות כמה מהטעויות הקשורות לסטיילינג שאנו עושים לעתים קרובות ולהמציא את הפתרונות הטובים ביותר.

בין אם אינך בטוח כיצד להתלבש לגיל, מידה או אירוע ספציפי או פשוט רוצה לגרום לבגד שלך להיראות ולהרגיש טוב יותר, המדריך הזה יכול לעזור. יש לנו את הגב שלך. המשך לקרוא כדי ללמוד אילו שגיאות סטיילינג נכנסו לרשימה ולגלות את המוצרים שיעזרו לך לעולם לא לחזור עליהן.

אקססוריז יתר

למרות שזה לא תמיד נכון, הביטוי “תמיד להסתכל במראה ולהוריד דבר אחד” הוא תזכורת נחמדה שנוסחאות הלבוש הטובות ביותר הן בדרך כלל הפשוטות ביותר. מבט לאחור דרך הארכיון על לבושן של כמה מהנשים החזקות והאופנתיות בהיסטוריה מגלה דבר אחד במשותף, למרות העובדה שהסגנון הוא סובייקטיבי וצריך תמיד לייצג את האישיות שלך בראש ובראשונה. בלי אקססוריז יתר, חלקים אלגנטיים, מצוחצחים ומתחשבים תמיד נראים יקרים יותר.

איך להתלבש ל”גיל שלך”

להיות נאמן לסגנון שלך הוא חיוני ככל שאתה מתבגר ובטוח יותר. התחפושות הטובות ביותר הן תמיד התחפושות שאתה מרגיש בהן הכי בטוח ונוח, למרות שפע העצות לגבי מה כדאי ומה אסור לך ללבוש לגילך הזמין.

רכישת מידה שגויה

קניות הוא לעתים קרובות משחק ניחושים שמתגלה כלא נעים מאשר שימושי בגלל הגודל הלא אחיד בין הקמעונאים. אבל רכישת המידה השגויה בתקווה שהיא תתאים לעתים קרובות גורמת לפרופורציות שגויות של שרוולים, מכנסיים וקו המותניים.

מקבל תחתונים בזול

באופן בלתי צפוי, לתחתונים שלך יש השפעה גדולה יותר על המראה שלך ממה שאתה יכול לדמיין. לא רק הנוחות שלך היא קריטית, אלא שתחתונים לא תומכים שאינם מתאימים כראוי יכולים לשנות לחלוטין את הצללית שלך.

טעויות אופנה שחבר’ה עושים

לפעמים חוש אופנתי טוב זה פשוט לא הצד החזק של בחור. אין הרבה זמן לעיין בגיליון האחרון של מגזין הלייף סטייל לגברים כדי לראות מה יש בסטייל לעונה הקרובה בין ללכת לעבודה, לעקוב אחר קבוצת הספורט האהובה עליך, לצאת עם החברה שלך ולשחק עם חיית המחמד שלך.

לובש בגדים דהויים

לא להיות אופנתי פירושו לא להתלבש כאילו הרגע קמת מהמיטה. זה לא מתאים למקום העבודה וגם לא ירשים את הדייט שלך. אתה תמיד תהיה לבוש להרוג אם רק תבזבז כמה דקות בגיהוץ ותליית הבגדים שלך.

מתעלמים מהכתם

ספק אם יש מבוגר חי שלא בילה יום בציבור כשהוא לבוש בבגדים שיש עליהם כתמים. עם זאת, ישנם גברים מסוימים – אתה יודע מי אתה – שמתעקשים להתנהג כאילו כתם אינו מורגש כל עוד חולצה, עניבה או ז’קט נמצאים בדרך כלל במצב הגון.

מכניס יותר מדי כפתורים

כשזה מגיע לאבטחת התלבושת שלך, יש רק שלוש דרישות פשוטות.

רכישת ביגוד בסטים

אריזות הפלסטיק שניתן לראות בחנות כלבו משמשות לעתים קרובות למערכות לבוש. מדי פעם תראו חולצות תואמות, עניבות וריבועים בכיס בסטים.

הבעיה הראשונה היא ערכת הצבעים; ערכות קופסאות מגיעות לרוב במספר מצומצם של ערכות צבעים לא תואמות. תראה כחולים ואדומים עזים הקשורים לצבעים תואמים. שנית, החומרים המשמשים לבנייתם ​​אופייניים לאיכות ירודה.

אתה עדיין נאבק לקשור עניבות.

זה נורא במונחים של פגמים אופנתיים. לדעת איך לקשור עניבה היא הצעד הראשון להתלבש יעיל בתור בחור. אם אינך בטוח, עליך לבדוק את היסודות.

טעויות אופנה דביקות

אתה חייב לשים לב לפרטים הקטנים כאשר אתה בהחלט חייב להיראות הטוב ביותר שלך. תמיד, ההתאמות הקטנות הן שבאמת עושות את ההבדל ולא ההתאמות הגדולות. אתה יכול להיראות ולהרגיש יפה ללא קשר למאפיינים הפיזיים שלך, תחום העבודה, העדפותיך האישיות או גורמים אחרים. אתה גם לא צריך לשנות את הזהות הבסיסית שלך. עם זאת, חלק מהפרעות עלולות להזיק בצורה יוצאת דופן.

הנה כמה טעויות אופנתיות צ’יזיות:

השארת מוך ופרווה מבעלי חיים על הבגדים שלך

חומרים שקופים

לובש לבוש שיש בו מעט קרעים, קרעים ופגמים אחרים

לקחת את זה בקלות ולהפשיל שרוולים בצורה שקרית, יש יותר מדי אביזרים

טעויות אופנה שמזדקנות אותך

כל הגוף שחור הוא אלגנטי באופן עקבי, אופנתי ופשוט להתאמה. אתה יכול לקבל ארון בגדים קטן יותר וזה עושה את האריזה קלה. בנוסף, זה עשוי לגרום לך להיראות מבוגר יותר על ידי פגיעה בתוססת מהגוון שלך. הנה כמה הצעות לעיצוב שחור מכיוון שהוא מהווה חלק כה גדול מארונות נשים רבות.

לבשו שחור מהמותן ומטה ומעליו צבעים מחמיאים, כולל תכשיטים או עגילים מרהיבים. הימנע מלבישת יותר מדי דפוסים של בעלי חיים.

יותר מדי יצירות משלימות

כדי שהשחור לא יהיה קרוב מדי לפנים שלך, לבשו קו צווארון עם V או סקופ עמוק.

 

 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן