אתר אינטרנט הוא מקום שבו אתה יכול לברר יותר על עסק, מוצרים, שירותים וכן הלאה. זוהי גם נקודת המגע הראשונה בכל הנוגע לקבלת החלטה כלשהי.
בעידן הדיגיטלי של היום, אתרים הם כבר לא רק דפים סטטיים. הם דינמיים ואינטראקטיביים. הם צריכים להיות מרתקים ומעניינים עבור הקהל שמחפש מידע על מוצר או שירות מסוים.
אתר אינטרנט צריך להיות בעל אסטרטגיית תוכן ייחודית המשקפת את העסק שהוא מייצג. יש ליצור אסטרטגיית תוכן בהתבסס על הקהל שאליו האתר שלך מכוון כדי שיוכלו להרגיש מעורבים במה שהם קוראים ונתקלים באתר שלך.
רשמנו שגיאות עיצוב טיפוסיות שיכולות להגביל את האפקטיביות של האתר שלך.
• האתר שלך לוקח יותר מדי זמן לטעון
ייתכן שתחשוב מחדש על כמה מרכיבי עיצוב אם האתר שלך לוקח יותר מדי זמן לטעון. חווית המשתמש באתר שלך תשתפר ככל שהוא נטען מהר יותר. לא נפרט כיצד להאיץ את האתר שלך; במקום זאת, אנו פשוט ניגע ביסודות כדי להתחיל.
הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לבצע אופטימיזציה של התמונות באתר האינטרנט שלכם, במיוחד אלה שבדף הבית. המשתמשים ישאירו דף נחיתה עם תמונות וגרפיקה שלוקח יותר מדי זמן להיטען, אז הקפד להקטין את גודל התמונות שלך ולבצע אופטימיזציה של התוכן שלך בכל פעם שאתה יכול.
לפני ביצוע עדכונים כלשהם באתר האינטרנט החי שלך, הקפד לאמת הכל כראוי למקרה שחלו שינויים כלשהם באופן שבו התוספים מתקשרים עם האתר שלך. על ידי כך, אתה יכול לאשר ששום דבר לא נשבר כתוצאה מהשינויים, ולאחר בדיקת הכל, תוכל להפעיל את השינויים.
• האתר שלך אינו מותאם לנייד
אתה מפסיד מבקרים רבים אם האתר שלך אינו רספונסיבי, מותאם לנייד ומוגדל יפה למסך קטן יותר. זה נובע מהעובדה שמשתמשי מכשירים ניידים ינטשו את הדף שלך אם הם לא יוכלו לגשת אליו או לקרוא את המידע שלו בצורה מספקת.
לפי הסטטיסטיקה, 52.4% מכלל תעבורת האינטרנט נוצלה על ידי משתמשי סלולר ברבעון השלישי של 2018 ברחבי העולם.
זה אומר שיותר ממחצית מהמבקרים שלך מצפים ממך לתת חוויה איכותית למכשירים הניידים שלהם, לכן אם אתה רוצה לשמור על חלק משמעותי זה מהמשתמשים מעורבים בתוכן שלך, אתה באמת צריך לוודא שאתה יכול להתאים לציפיות שלהם.
• עיצוב ו/או פריסה לקויים
משתמשים חייבים להיות מסוגלים להשתמש באתר שלך בקלות, במיוחד אם יש מטרה ספציפית שאתה רוצה שהם יעשו, כמו הרשמה לניוזלטר שלך או רכישת משהו מהחנות שלך.
סביר להניח שזרימת המשתמשים באתר שלך לא תוכננה ונבנתה כראוי אם לא הקדשת לכך מחשבה. זה מוביל לעתים קרובות לכך שמשתמשים נלכדים בלולאה שבה הם לא מסוגלים להבין את התוכן שלך, מה שאומר שהם לא יחזרו.
עליך לבחון כיצד רכיבי העיצוב והפריסה שלך נוצרים כעת אם אתה רואה ירידה במספר המשתמשים או שימור משתמשים לקוי. אתה מסתכן בלבלבל ולהחמיר את הלקוחות שלך אם פריסות התפריט שלך מביכות.
לאנשים יש יותר אפשרויות מאי פעם, כך שאם האתר שלך לא מספק להם את כל מה שהם דורשים, קרוב לוודאי שהם יחפשו במקום אחר.
• חסרה לך קריאה לפעולה
ודא שמה שאתה רוצה שהם יבצעו הוא ברור, ושהם מסוגלים לבצע את החובות שאתה חושב עליהם.
הליך זה, הממיר מבקר ללקוח או עוקב, מכונה גם שיווק המרה בשיווק. כדי לשפר את הליכי הצטרפות הלקוח והמשתמשים שלך, אתה יכול גם לשקול ליישם טכניקות מסוימות לאופטימיזציה של שיעור ההמרה.
• אין לך SEO או ניתוח
מכיוון שלעמוד השני או השלישי ברשימת תוצאות מנועי החיפוש יש הרבה פחות סיכויים להבחין, קידום אתרים יבטיח שהאתר שלך יופיע גבוה בהרבה בדפי תוצאות החיפוש.
Analytics עשוי גם להראות לך את משך הביקור האופייני לאתר שלך ולספק מידע על מה שמשתמשים עשו שם. זוהי טכניקה שימושית לניטור ההתנהגות של תוספות האתר האחרונות ולראות אם המשתמשים מנצלים אותן כמתוכנן.
• האתר שלך חסר את המידע הנכון
שלב את מפות Google בקטע המיקום שלך אם אתה רוצה למשוך לקוחות למיקום הפיזי שלך. כמו כן, עליך לקבל את פרטי הכתובת המדויקים בהישג יד כדי שלקוחות יוכלו למצוא את החברה שלך במהירות.
לעולם לא תקבל עסק טוב מהאתר שלך אם הפרטים שלך חסרים או שגויים. כל פרטי התקשרות שסיפקת חייבים להיות מדויקים. ודא שכתובת הדואר האלקטרוני שרשמת באתר שלך היא תיבת דואר נכנס נוכחת שתוכל לגשת אליה.
כיצד למצוא פגמים באתר
זהו השלב הראשון במציאת פגמים באתר.
הצעד הראשון למציאת פגמים באתר הוא להשתמש בכלי המפתחים של דפדפן אינטרנט. על ידי שימוש בכלים אלו, תוכלו לגלות בקלות מי הבעלים של האתר, באיזה סוג שרת הוא נמצא ועל איזו תוכנה הוא פועל.
לאחר שגילית את כל המידע הזה, אתה אמור להיות מסוגל למצוא נקודות תורפה שעלולות לאפשר להאקרים להשתלט על האתר שלך או אפילו לפרוץ לחשבון האימייל שלך.
הנה עוד שלבים לאיתור פגמים באתר שלך:
-בדוק את האתר עבור תוכן מיושן.
-חפש קישורים שבורים באתר.
-בדוק אם יש שגיאות בקוד.
הטעויות הגרועות ביותר באתר
הטעויות הגרועות ביותר באתר הן אלה שניתן להימנע מהן בקלות. הסיבה לכך היא שהטעויות הללו הן דברים שצריכים להיות ברורים לכולם.
הטעויות באתר כוללות: אי שימוש בכותרת, אי שימוש בתמונה עם התוכן שלך, ואי הוספת קריאה לפעולה (CTA) לתוכן שלך.
הטעויות הגרועות ביותר באתר יכולות להוביל למעורבות נמוכה, ביצועים גרועים והמרות גרועות.